Godmorgon bloggen!

Jag vakna för ett tag sedan, skulle egentligen träffat Albin idag men jag kan inte och inte han för den delen heller satt vi ska nog träffas imorgon. Så idag ska jag vara med mina absoluta favoriter vi ska sova hos Sara, asså så jävla kul vi kommer ha mina ääääälsklingar:P Jag är på fett bra humör idag verkligen! Jag sitter och lyssnar på världens bästa låt som alltid gör en på bra humör :) Ringde nyss Julia ska snart hem till henne. Vi har inte träffats på en evighet så det ska bli sjukt kul!! Nej nu ska jag gå och göra mig iordning. Många kramar Jennifer :)

Kommentarer
Postat av: Lexie

hoppas du får det skoj :D

2008-11-22 @ 13:54:59
URL: http://musicofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0