Google translate

Okej, som några kanske har sätt har jag lagt till "google översätter". Jag la inte till det för att vi har många besökare från andra länder eller så, utan jag tycker att det är kul att läsa vad man skriver på andra språk. Hehe, förresten lär man sig mer då också satt de är en fördel, det är alltså inte för någonting annat. Just as you know :) Jag orkar inte sitta hemma mer, jag vill ut! Men nejnej, det blir hemma för min del idag.. ååååh är det något jag verkligen hatar är det att vara hemma, men jag får se det från den ljusa sidan kan kanske plugga lite, eftersom att jag tror jag ligger lite efter i de. Ja, vilken bra ide av mig ;) Då går jag och pluggar lite nu. Skriver snart igen. Hugs Jennifer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0