Gullig eller vad?

Hej kära bloggen. Jag sitter och glor på tv och typ håller på och pluggar lite till provet jag har imorgon i religion. Kommer nog inte gå så bra. För det första så orkar jag absolut inte ens öppna sidorna!? Sen har jag inte plugat innnan :S och vi har typ muntlig redovisning imorgon.. hehe! Men jag hittar säkert på något. Eller så gör jag det bara? Gissa vem jag ska träffa imorgon om inte.. JULIA! Fan va glad jag är, det var typ 1000 år sedan, även fast det typ bara var 3 verkor. Men att sakna dig en timme känns som ett helt fucking liv. Jag älskar dig bästevän. Nej vad säger ni, dags att plugga eller?
Bye Jennifer

Från alvedon reklamen, ni vet säkert vilken? Men dom två hundarna. Så gullig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha älskar den reklamen!

2008-11-17 @ 22:19:40
Postat av: Matioda

fett söt :)

2008-11-18 @ 11:29:07
URL: http://mmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0