Hemma igen

Jag har nyss ätit och allt, var inte ute så längte idag har ju otroligt ont i halsen :/ Men jag träffa några gamla kompisar och de var riktigt kul faktiskt.. Får se vad som händer ikväll, antagligen ingenting, så jag kommer kunna blogga mycket mycket. Hahah, men de är väl bra? Nej nu kom Sara förbi så jag ska gå och hälsa på henne, hon har med sig en kassa med kläder, som hon inte kan ha längre, så ska se om de är något jag kanske kan fynda dära ;) Måste bara säga att jag saknar Iselin, Tuva och Sara V skit mycket, kommer ihåg när vi gick i samma klass tjejer, de är inget man glömmer i första hand. Men alla gick olika väger och det är väl bra ioförsej, man måste göra som man själv vill. Men jag saknar er verkligen, kommer ihåg när vi träffades varje dag ju. Allt vi prata om, allt vi gick tillsammas, ni är som systrar för mig. Jag älskar er, och de kommer jag alltid göra. Ni har de där lilla extra, som gör er så speciella (på ett bra sett). Jag älskar er!

Bild på mig, Sara V och Iselin.. gammal!

Och lilla söta Tuva, :D

Kramar Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0