Hos Vahdani

Hejhej alla underbara läsare!
Hur är det med er? Idag är det mycket bättre med mig. Det är skönt. Just nu sitter jag uppe hos Sara och Sandra, vi har riktigt mysigt. Det blev ändrade planer, skulle ju egentligen vara med Jennifer men det kom lite saker ivägen. Idag var jag på gymnasiemässan, var faktiskt riktigt kul och se vad det fanns för olika gymnasium men eftersom jag hade tung väska så var det lite jobbigt. Efter jag och mina kompisar vart där åkte jag hem och träffa Sara. Ikväll har vi bara myst, ska nog gå vidare och se på någon film snart. Imorgon ska jag träffa Philip, vet inte riktigt vad vi ska göra blir väl galet mycket chill skulle jag ana. Sen tror jag att jag skulle vara med Jennifer. Men vi hörs sen!

Hugs Julia

Kommentarer
Postat av: nickie

ofta du va på gymnasiemässan ? :o <3

2008-11-14 @ 23:41:10
URL: http://biffs.blogg.se/
Postat av: Julia

hihi, japp <33

2008-11-15 @ 00:05:59
URL: http://julifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0