I have booooring

Asså gud va tråkigt jag har. Hahah, sitter typ och pratar i telefon och smsar med massa folk bara och alla typ är på fest och skit menas jag sitter här hemma och typ datanördar lite.. hehe. Nej men jag har jätte ont i halsen idag så de var typ bäst att jag stannade hemma ikväll. Idag har jag handlat lite saker. Tex ett par nya skor, en tjocktröja, foundation och lite annat smått och gott. De är fett skönt att ha en egen dator, men de finns lite nackdelar med det också eftersom jag inte hunnit tagit/lagt in några bilder på datorn och att jaghar trådlöst som är kopplat till en rauter (stavas det så?) som är i mina föräldrars rum, så jag kna typ inte vara inne på internet så länge om kvällarna. För min mamma är lite väl jobbig ibland, men de är smällar man får ta inte sant? Imorgon hmm vad ska jag göra då? Juste jag ska vara med Albin. Får se vad vi hittar på. Nej nu måste jag gå och typ städa mitt rum lite, ska ju ha besök imorgon, haha! ;) Dream sweet. Hugs Jennnifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0