I miss this so..


Behöver jag säga mer? Rubriken säger ju allt. Vill bara att du ska veta att vad som än händer är du och förblir min bästavän. Ingen kommer någonsin kunna ta din plats i mitt hjärta, du är bland det finaste jag har och utan dig skulle jag inte kliva upp varje dag. Varje gång vi bråkar tänker jag tillbaka på allt fint, sommaren 2008 med dig, alla sena nätter, ja jag tänker på allt fint vi delar. Inte bara lyckliga saker men det är sånt äkta vänskap går ut på, man ska inte alltid känna lycka man ska också kunna känna olycka tillsammans. Du&jag, det är livet. Jag älskar dig mest Jennifer, och du vet att jag menar det. Du är förevigt min bästevän

/Din julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0