Influensan

Hej alla sötnosar.
Jag vaknade nyss av att Paulina ringde mig. Jag ska inte till skolan idag heller för jag har fått influensan. Ja, det är inte magsjuka som dom flesta tror utan typ, man känner sig helt slut i hela kroppen, ont i halsen, jättehög feber och sånt. Satt jag blir nog hemma några dagar. Åh och imorgon har jag fucking engelska prov som jag inte har övat något till alls. Satt jag kanske ska ligga och öva på det i sängen nu. Igår gjorde jag inte mycket alls. Jag sov i princip hela dagen tills desperata hemmafruar, det går ju inte att missa (?!) Nu sitter jag och chattar med min gamla vän Fredrik. De var typ tusen år sen sist så det är kul att höra hur han har det :) Hoppas ni har det bättre än mig just nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars dej vet hur jobbigt influensan är hade det i våras /;

2008-11-19 @ 17:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0