Jag älskar dig syster.

HItta bilder på mig och min lillasyster. Bilderna måste vart tagna för minst 5-7 år sedan. Jag vet inte riktigt. Men det jag vill komma till är att jag älskar dig min alldeles egna blodsyster Stina Qvarforth. Förresten, jag är sjuk, tråkigt va? Såg att Julia också var sjuk hehe.. Du får krya på dig gumman! Så vad finns det att göra när man är sjuk föutom att typ ta det lungt och vänta på att bli frisk igen? Så jag ligger och gosar i soffan med min lilla älsklings hobbe :) Här får ni ett smakprov av alla dom bilder jag kollar på just nu.
 Var inte allt bättre när man var liten?

Älskar dig syster.

Söt eller vad? :)

Minnen..

Kommer ihåg att de var iskallt i de där jävla vattnet ;)


Glöm aldrig vad du än gör, att jag älskar dig över hela mitt hjärta Stina. / Din syster

Kommentarer
Postat av: Matilda

Guud va söta!

Otroligt bra blogg tjejer.

2008-11-03 @ 19:57:38
URL: http://mascara.blogg.se/
Postat av: dress like a princess

Sykonkärlek är de finste som finns! :)

2008-11-03 @ 22:18:35
URL: http://dresslikeaprincess.se
Postat av: Anonym

så söta (A)

2008-11-04 @ 10:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0