Jag börjar bli trött på det här

Asså jag börjar bli fett trött på att vara hemma. Men jag får inte gå till skolan heller för då kommer jag smita alla andra? Men imorgon ska jag fan till skolan hur jag än mår för inte en chans att jag missar en kväll. HAHA! Det är liksom det 20e november redan snart är det fan jul, fan va skönt! Och igår när jag vaknade upp såg jag att det snö, det härligt men inget utav det verkar ligga kvar :/ Just nu gör jag inte mycket jag pratar med sötnosen Jepser, han är fett skön.. You made my day! Inga planer för helgen än, med de kommer väl när jag vaknar upp ur mitt koma. Nej back to bed. Kisses Jennifer

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackarns. krya på dig !

2008-11-20 @ 19:29:18
Postat av: Anonym

Min lilla pudding, hoppas du blir frisk snart! :P

/ alba

2008-11-20 @ 21:05:05
Postat av: Jennifer

tack :) <3

2008-11-21 @ 12:43:50
URL: http://julifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0