Live your day as if they were your last!

Sitter här och lyssnar på viva la vida coldplay. Den är skitbra tycker jag. Jag tror jag har bytt musiksmak lite under dom senaste månaderna, förut var de ju typ house och fjortisdunk nu är det mer musik som rör mig, svensk rapp är också bra. Idag har jag inte gjort mycket alls, har inte hunnit. Skulle ju egentligen träffat Albin idag, men han kunde inte och jag var inte på bästa humöret. Har ont i magen och halsen. Men ändå orkar jag inte sitta hemma, så jag tror jag ska dra ut ett litet tag. Sen har jag fått pengar av mamma till att köpa ett par nya jeans, så kanske ska göra det med dåra. Men måste skynda mig lite halvt då. För butikerna stänger väl nu, eller snart iallfall på lördagar och söndagar? Om jag inte minns fel.. Faaaan att jag mår såhär på en helg, de är ju på helgerna man ska leva livet, right? Aja, får ta igen allt mästa helg, hihi. Nej men ju ska jag gå och fixa iordning mig, skriver snart igen. Puuuuussar Jennifer!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar viva la vida :)

fortsätt blogga tjejer, läser den dagligen!

2008-11-08 @ 16:09:49
Postat av: Anonym

/ emma :)

2008-11-08 @ 16:09:58
Postat av: Anonym

snygg bild (:

2008-11-08 @ 22:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0