Minnen i bild

Hej allihopa!
Förlåt för att jag inte skrev igår eller något men har haft adra saker för mig. Jag tittade igenom Tuvas bilder som hon har på datorn medans hon åt. Och hittade några, hahah observera att vissa är riktigt gamla!!

Jennifer och jag, long time ago!



Shitt va länge sen, kommer ni ihåg tjejer?

hahaha, jag och bv

Jag och Tuva, väldigt länge sen

jag för läääänge sen!! precis när jag färgat håret första gången.

Den bjuder vi på

Jag och Tuva, nyss

Vi igen

Vi för längeee sen

Länge sen, båda är sjuka..

Jag hör av mig senare!

Kramar Julia

Kommentarer
Postat av: Elin

roliga bilder! =)

2008-11-17 @ 20:26:23
URL: http://zelint.blogg.se/
Postat av: Anonym

skönaste brudarna jag svär :D

2008-11-17 @ 21:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0