Något i luften

Godmorgon läsare!
Som jag sa igår är jag sjuk, och det har inte blivit bättre. Jag sitter här i sängen och kollar in andras bloggar lite och ser på tv. Jag såg att Jennifer också var sjuk och en annan kompis är också det, det måste vara något som går i luften just nu eftersom det är så många som blir sjuka just den här måndaden. Eller så är det kanske för att folk bara anser att det är höst och därför glömmer den tjocka jackan när dom går ut. Vem vet. Idag ska jag nog försöka plugga lite om jag orkar, det behövs nog. Jag skickade nyss ett mail till min spanska lärare om att jag inte kunde gå på min redovisning idag och undra om hon kunde i slutet av veckan eller början på nästa. Fan , jag vill inte vara sjuk det är så tråkigt och nu när jag har så mycket i skolan. Menmen, som Jennifer sa "That's life". Hoppas det blir mycket uppdatering idag, men vi får se som sagt ska försöka plugga lite idag iallafall. Vi hörs senare!

TAKE ME BACK TO SUMMER 08!!

Kramar Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0