Om min dag

Jag sitter här och gör ingenting faktiskt. Saknar min bästevän rejält.. Idag hade vi en helt vanlig skoldag typ. Asså vår lärare i svenska/engelska är pappa ledig satt vi fick hålltimme skitlänge!! Så jag och Maria gick ner till pizzerian vid vår skola och mumsa i oss lite pizza hehe :D Sen hade vi lektion fysik och biologi, som jag faktiskt tycker är rätt okej. Eller idag iallfall. Sen sluta vi för dagen då drog jag och några tjejer i klassen ner, dom åt typ pomes frites och jag satt och kolla på ;) Sen drog jag hem typ, har fortfarande yrsel och allt.. Satt jag är inte på toppen humör :( Men jag skriver senare ska plugga till mitt so förhör i katolska kryrkan nu! Huuuugs Jennifer

Jag&Maria, kanske inte bästa bilden. Menmen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

söööötisar :)

2008-11-12 @ 18:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0