Om min helg

Hejhej bloggen. Förlåt att jag inte bloggat mycket i helgen. Men på helgerna skaa mna inte sitta så mycket framför datorn, visst? Jag berätta ju om i Fredags, så jag hade tänkt att berätta om i lördags. Jag och Paulina åkte till Farsta för dom sa att det var fest där, men icke sa nicke. Där var också några andr aoms skulle gått på den "festen" så då drog vi i till stan. Sen blev Paulina bjuden på en annan fest och då åkte jag och Paulina ditt, vid Tekniska. De var galet kul dära. De var bara massa killar där, men sen när vi gick kom några tjejer. Jag&Paulina åkte in till slussen, till hennes pappas mataffär och hämtade lite saker. Sen drog vi till stan. Men vi blev avisade från plattan. Sen träffade vi Raffa dära. Och vi gick och åt på burger king. Efter att ha ätit, åkte vi och träffa några killar. Men sen var klockan "för mycket" så vi var tvungana att åkta hem. Då åkte vi hem till Paulina och haha sov. Nej men Paulina prata i telefon hela natten och när jag somna så ritade hon i hela mitt ansikte. Så jag blev en gammal gubbe med hur mycket foundation som helst och ihop växta ögonbryn, haha humör ;) Men sen runt klockan 6 somna vi iallafall. Så vakna vi halv 4 idag på eftermiddagen. men jag vakna vid 1 först för att Paulinas pappa kom in i rummet och sa att första snön hade kommit. Tyvärr missade jag för jag somna om. Sen drog vi in på stan. åt tacobar, träffa människor och nu är jag hemma. Ska plugga. Sjukt tråkigt jag vet, men behövs verkligen. Så inge mer bloggade för ikväll.

Gooooooooooooooooooodnatt sweeties! / Jennifer

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför umgås aldrig jennifer ox julia längre?

2008-11-16 @ 22:05:20
Postat av: Dara

håller med :S

2008-11-17 @ 07:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0