School today

Godmorgning all readers.
Mår ni bra? Jag mår iallfall bättre idag vilket är bra så slipper jag vara hemma :) Men jag orkar ändå inte skolan. Men måste ditt ska skriva svenska prov idag, få tillbaka bioloig provet (tror jag) och ha utveklingssamtal, satt jag får inte vara hemma idag. Jag har fortfarande inte mina nycklar så jag vet inte hur jag ska göra, men det löser dig väl. Just nu sitter jag här och sminkar mig, ska snart gå till tunnelbanan för att hinna tjugo i tåget. Nej vänta nu, såg att jag hade sovmorgon till 8.20, haha jippi! ;) Då behöver jag inte ha så bråttom. Hoppas ni får en jättebra dag då. Nu måste jag gå och fixa lite saker. / Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0