Sista kvällen

Hej alla våra läsare!
Vad gör ni en lördag kväll som denna? Själv sitter jag inne i min brors kök och umgås med tjockasläkten. hahah. Idag har jag inte gjort så mycket, tidig uppång. Vaknade kvart över 9 i morse. Och efter det åkte vi in till stan och träffade brorsan och gänget. Jag och Therese, brorsans sambo gick på stan tillsammans och jag köpte lite saker. B.l.a några örhängen, som jag egentligen inte alls behöver eftersom jag har över 100 stycken. Menmen, samlar typ på det och då får man aldrig nog av det. Efter att vi hade gått ett tag på stan gick vi hem till dom och jag lekte lite med Tindra-Li , känner mig som ett litet barn igen eftersom jag går runt med barnvagnen och allt. Hihi, men vad gör man inte för sitt brorsbarn. Imorgon åker vi hem, tyvärr. Kommer vara ganska jobbigt att säga hejdå till alla här uppe, eftersom jag inte alls träffar min släkt här uppe ofta. Men jag får se det positivt, när jag åker hem får jag se fram emot nästa gång. När jag kommer hem i morgon ska jag vara med min underbara bästavän.Shitt va kul det ska bli att träffas igen gumman, saknar dig som jag vet inte vad.
Nej men nu ska jag vara lite social, hoppas ni har det bra. För det har jag.
Kärlekskramar från Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh va jobbigt förstår precis vad du menar. Själv har jag släkt i skåne :/ jävligt bra blogg tjejer, sluta aldig blogga!

2008-11-01 @ 21:23:09
Postat av: Julia&Jennifer

aa, det är väldigt jobbigt. tack, det värmer att höra

2008-11-01 @ 21:26:10
URL: http://julifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0