Sitting at home

Jag sitter hemma nu med en kompis, vi hade väldigt lång håltimme, så första gick vi till ungdomsmottagningen. Sen drog vi och köpte pizza, läsk och chips.. hahaha fettosar (?!) Nej men jag känner mig grymt fet efter allt dedära. Sen kolla vi på film och jag prata i telefon med Paulina lite, ska träffa henne efter skolan kul :) Men vi ska väl börja gå tillbaka till skolan snart. Juste, har utvecklingssamtal idag. Är fett nervös. Men det kommer säkert gå bra.. eller inte! Jodå, men nu ska jag gå och se klart på filmen och vara social. Kisses Jennifer

Våra gosaker.. mums ;)

Filmen vi kollar på heter "tretton". Den är Julias, men hon har glömt att tagit hem den, hehe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0