Sprutor

Hej hopp!
Jag skrev inte igår, ber om ursäkt för det men jag var och dansade sen var det plugg som gällde. Gud vad mycket det är just nu, det kan inte vara bra asså. Jag har nästan ingen fritid längre, på tidagar och torsdagar dansar jag vilket håller mig igång, på onsdagar tar jag mina sprutor och det betyder att jag måste ta det lugnt efteråt och mina måndag tillägnar jag åt att plugga. Jag kan typ bara umgås med mina vänner på helgerna, det är förjävligt rent ut sagt. Menmen. Idag är det onsdag vilket innebär att det var sprutdag idag. Just nu sitter jag och pluggar. I morgon ska jag dansa, kanske hinner jag träffa Jennifer en snabbis innan det beror på när hon slutar. Men nu ska jag nog kila, vi hörs sen!


Puss Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför tar du sprutor?

2008-11-12 @ 20:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0