Ställt allt till rätta igen

Ja, nu är allt bra igen. Känner mig redo för en ny veca. Jag har inte gjort mycket nu, hela familjen åt middag och pappa fick min och min lillasysters present, haha han blev jätteglad. Sen har jag bara  typ vart inne och tråkat på datan, hämtat lite musik och andra saker, prata med en kompis som har de rätt jobbigt just nu. Självklart kan jag inte säga vem de är här i bloggen. Men de ordnar sig säkert, som allt annat gör. Men nu ska jag in och ta en dusch. Slänger bara in några gamla bilder på mig och Iselin, från London, mitt landställe och i skolan. Minnen de :)  Pussar eran Jennifer




Kommentarer
Postat av: Erika

sv: hehe, tack :) Superfin blogg!

2008-11-10 @ 07:37:39
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjukt fina bilder! :)

2008-11-10 @ 07:45:36
Postat av: stina

söta bilder

2008-11-10 @ 16:40:40
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: jennifer's iselin

sjukt fina minnen (; <3

älskar dig baby

2008-11-11 @ 10:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0