Stolt flicka

Nu sitter jag här igen. Jag har pluggat lite och gjrot klart steg 22 i engelska faktiskt väldigt stolt. Som sagt så ska jag vara hemma i morgon också men på fredag kommer jag nog tillbaka till skolan. Idag har jag mest bara sett på film och tv, men seriöst det finns nästan inget att se på tv. Allt handlar om den där Barac Obama eller vad han nu heter. Visst det är en viktig grej och det är en stor förändring i USA, en mörkhyad som president det är historiskt. Jag själv tyckte att han skulle vinna valet även om jag inte är ett dugg insatt i det där. Tyvärr tror jag faktiskt att hans plats som president kommer sluta olyckligt, att han blir mördad eller något. Fråga mig inte varför, känns bara som det! Snart ska jag äta och se yttligare på tv med mamma.

Kram Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0