Suggest dreams?

Hej alla läsare, har inte hunnit bogga idag eller igår kväll för den delen, men hade andra vikigare saker för mig, hihi. Just nu sitter jag inte och gö mycket, fick en länk av en kompis till en sida där man kunde tyda sina drömmar ( http://www.sjundesinnet.se/ ) , tycker det låter lite halv skumt? Men man behöver ju inte tro på det. Innat har jag ett svagt minne utav att jag typ drömde om att jag blev träffad av en blixt och massa skit, och då står det där att jag har blivit hastigt förälskad och att jag ska se ut så jag inte hamnar i gräl med min hjärtevän. Och det stämmer ändå tycker jag. Så lite läskigt är de. Nej men nu ska jag gå och vara lite social. Senare ikväll tror jag inte det blir så mycket bloggande, eller så bilder det de. Kanske sitter fastklistrad eftersom att jag nyss fått internet på min egna dator, well will we se. Men måste plugga hemkunsap idag också eftersom att jag har omprov i det imorgon. Kisses Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0