Tidsfördriv

Tog från Viktorias blogg. Hade inget att göra. Så här får ni reda på lite sanning om mig (; 
Love Jennifer

Lovar du att svara ärligt?
Ja..
Du heter: Jennifer
Låt du lyssnar på just nu: Någon pea låt.
Har du rökt? Ja
Har du snusat? Nej
Om du röker: Nej
Beroende av: Juliiiiiiia :)
Favoritkaraktär(er) i en film: Bamse :D
Vem behöver du mest just nu: Bästevän
Vad tror du folk tycker om dig: Om jag ska vara ärlig så bryr jag mig inte ett skit. Men en liten bitch och såna saker kanske.
Stämmer de: Fråga inte mig?
Vad får du oftast komplimanger för: Mitt hår och mina ögon.
Vad säger du för att imponera på någon:
höh? Jag är mig själv.
Hur imponerar man på dig: jadu..
Brukar du skratta för dig själv: Ja om något är roligt så är det klart att jag skrattar.
Vad står det på ditt senast inkomna sms? Markus: Jag är hemma nu :) var är du? <3
Vilken är din favorit målning? Ehh.. ska jag vara ärlig så lockar inte konst mig så mycket.
Var bor du: Midsommarkransen, ligger typ vid Liljeholmen.
Trivs du där: Nej västa pensioner stället :O
vad har du för nummer operatör: Comviq
Är du allergisk mot något: Nääe inget, vilket är super skönt!
Har du haft sex: Ja
Har du haft sex denhära månaden: Ja
Nästa mål i ditt liv: Få hyffsadt bra betyg till i vinter.
Hur svara du i mobilen: Jaha ska man svara?
Vem ringde du senast: Patrik
Vad sa den du senast prata i telefon med: Vad sa han?
Antal sömntimmar inatt: 7
Sov du ensam: Ja
Tycker du om din pappa: Jag älskar min pappa. Kan bara bli lite irreterad på han ibland.

Brukar du komma i tid: Försöker iallafall.
När mår du bra: När jag är med vänner. Men mår absolut bäst med Julia.
När blev du fotad senast: Idag.
Vanligast färg på dina kläder: Har mycket svart, men försöker blanda med lite färger.
Vad tycker du om dina fötter? Ojoj, måste jag verkligen svara.
Är du smart: Jag är inte dum iallafall.
Är du aktiv i skolan: Ja på sista tiden har de gått jättebra. Men kan inte säga att jag vart det innan.
Vem/vilka saknar du just nu: Kompisar jag inte träffat på ett tag.

Favorit dryck på morgonen: Juice
Rakar du benen: Ja
När brukar du gå och lägga dig på vardagar: 12-3.
Är du blyg: Ja är de om jag är med folk jag inte känner så bra. Annars absolut inte.
Vill du hellre ha mail än brev: SMS tack!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja..
Har du spytt offentligt: Nej
Har du vart full? Ja
vad skulle du göra om du var kille för en dag: Runka :O
Använder du stjärnor eller kajal: Inge..
Vem/vilka har betyt mest i ditt liv: Julia, vänner och familjen.
Är du nöjd med ditt liv: Finns mycket jag skulle vilja ändra på, med helt okej är det iallafall.
Om inte, vad vill du ändra på: Saker jag gjort, sårat folk och andra saker.
Är du bortskämd: Nej, tycker inte jag.

Kommentarer
Postat av: Petrich

jag är 17 :p tycker du det blev någon förändring på ögonfransarna på min blogg? ;p kram

2008-11-10 @ 19:56:24
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: Jennifer&julia

jadå, de blev superfint :)

kram

2008-11-10 @ 20:15:34
URL: http://julifer.blogg.se/
Postat av: Anonym

rökt, knullat, vart sämst i skolan, alkolist.

Problembarn säger jag bara!

2008-11-10 @ 20:16:55
Postat av: Jennifer

vadå jag är säker på att alla säkert prövat att röka någongång samt dricka. Och jag känner många som har knullat? Har man problem för de då. Jag tycker de bara är mer utav ungdomen, testa nya saker. Och ja jag kan medge att jag vart dålig i skolan och så. Men jag är inte de längre. Så du ska inte säga ett skit. Jag lovar att du har allvarligare problem om du sitter här och kommenterar alla mina fel. Din fula fan!

2008-11-10 @ 20:21:33
URL: http://julifer.blogg.se/
Postat av: SANIBO

sv: oh thanks =)

detsamma.

2008-11-10 @ 20:37:26
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Anonym

heyhoe let's go! hora hora hora hora. jennifer kan ta och dö :)

2008-11-10 @ 20:42:27
Postat av: Alba

va fick du luft ifrån anonym? Kom inte och säg att Jennifer är en hora? Säljer hon sig själv.. nej och då kan man inte vara en hora. Bara för att du är avundsjuk bara för att Jennifer är perfekt behövs nte de gå ut över jennifer. Jennifer är en fin person, så säg dedär framför ögonen på mig så får vi se vem som ligger ner på marken. Passa dig anonyma äckel!!!!!!!!!

2008-11-10 @ 20:49:07
Postat av: Jennifer

tack alba gumman <3

2008-11-10 @ 21:20:00
URL: http://julifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0