Tisdagsmorgon

Ja, tisdag idag då. Vilket är bra för då är det en dag närmare helg :D. Min första lektion idag är idrott, vilket jag hellre skulle kunna stå över, med det har inte gått så bra för mig på idrotten har typ aldrig vart med.. Så nu på mitt utvecklingssamtal så lovade jag mina lärare att jag skulle börja vara med. Och man bryter ju inte ett löfte? Annars är det väl en vanlig dag. Och jag är fett glad för att jag fick vg++ på mitt biologiprov. Eller jag fick välja mellan mvg- och vg++. Och då tog jag vg++. För de är roligare att kämpa för något. Så sa hon typ, att de var jätteimponerande utav mig att jag fick så högt betyg eftersom att jag inte är "skolflicka". Och så ska jag typ vara mer koncentrerade och räka upp handen istället för att prata rakt ut ;) Så de är saker jag ska tänka på. Nej, men nu ska jag gå och borsta nötterna. Ha en bra dag. Pussar Jennifer

Kommentarer
Postat av: Petrich

tack så mycket!

2008-11-11 @ 12:41:00
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: tack så mkt!

vad skriver du med för text?

2008-11-11 @ 14:19:53
URL: http://meays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0