Vad hände?

Jag tänker på den tiden när vi alltid kunde skratta. När du fyllde var ända jävla dag i min allmenacka. Vi kunde snacka om allt och inget. Jag visste att du alltid skulle svara om jag ringde. Vi var så jävla tajta, du var min bästavän. Och jag saknar våra tider när vi umgicks nästan jämt. De sägs att tiden läker alla sår men inte mina. För varje dag som går blir det bara mera lida. Jag är svag på insidanmen det vill jag inte vissa. Men syster vår tid har passerat. Vi som förr var bästavänner vill ej se varan något mera. Kan inte snacka skit om dig för de är du för fin för. men du snackar skit om mig och varför gör du så för? Önskar hela tiden att du knackar på min dörr och att vi glömmer att och allting blir som förr. Tårar från min kind faller sakta nerför. Alla fina minnen som jag nu ser. Tiderna vi hade dom var underbara. Det finns inga ord som någonsin kan förklara. Men någonting gick snett, ja allt varthelt knas. Jag fattar ingenting då ja tänker tillbaks. Men lykan är slut och tomheten tar över. Jag skiter idig nu för jag trodde vi var systrar. Du högg mig i ryggen och snacka massa skit så pass på dig du behöver intetitta hit. Vänner finns det få av, växer inte på träd, så öppna ögonen se den du håller kär. Ta vara på den vänskap som du får. Njut av den genom alla dina år. Vad hände? Vi sa ju förfan föralltid!


/Jennifer

Kommentarer
Postat av: Anna

äre julia du bråkar med jeannie ? puss <3

2008-11-08 @ 22:05:18
URL: http://pannas.blogg.se/
Postat av: Louise

hihi, visst är min lille ängel söt :) tråkigt bara att han är död nu :(



ååå, vad glad ja blir! Tack så mkt! :D

ni hade en trevlig blogg :)

kram

2008-11-08 @ 22:06:50
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: sofia

ja men visst är dansband lite kul ibland =)



2008-11-08 @ 22:13:57
URL: http://sofipitt.blogg.se/
Postat av: jennifer&julia

Anna, nejnejnej.





Louise, va tråkigt att höra beklagar!

tack så mycket :)



Kramar

2008-11-08 @ 22:14:03
URL: http://julifer.blogg.se/
Postat av: jennifer&julia

Sofia, jajamensan ;)

2008-11-08 @ 22:14:26
URL: http://julifer.blogg.se/
Postat av: E

Nice blogg;)

2008-11-08 @ 22:16:45
URL: http://otteer.webblogg.se/
Postat av: Mikaela Pahlman.

Jag är ledsen att det blev såhär. Sommararna och våra minnen dom är som bort blåsta. Men du finns alltid kvar, Jag vet inte vad som hände.. Men orden tog slut, och det fanns ingen mening kändes det som. Saknaden är stor ska du veta! Att vara en del av ditt liv, var som att leva i himeln. Vi berättade allt för varandra, vi har stängt oss nu. Ingen säger nåt, och orden är alltså slut. Vår vänskap, har den passerat? Eller finns det någon chans? Långt inom mig, säger att det är ett tomrum utan dig.. Jag vet inte, min kärlek till dig är inte slut. Jag lovade dig, jag gav dig ett löft att jag aldrig skulle svika dig. Vilket jag har gjort.. Jag vet inte vart vi tog vägen, sommaren var som en dans på rosor och allt var så bra det kunde va. Tiden gick, och vi försvann? Jag hoppas vi kan få tillbaks det.. Beacuse you'r a part of me, you still are and you will always be. Föralltid var ordet som stog oss närmast i sommras. Vart försvann det? Tog mening slut och vi sket bara i det? Jag hoppas du läser dethär, Vännen jag saknar dig. Inom mig finns det gråt som inte vill komma fram, för jag är för rädd att visa det. Sen småbarnsben har vi lekt tillsammans, vi blev äldre och allvaret började.. Tog det roliga slut då? Nej, våra minnen dom sitter som fastklistrade i min själ och mitt hjärta. Jag hoppas du vet att du alltid kommer betyda för mig. Jag hoppades och trodde på oss, jag gör det forfarande. Men frågan är gör du det Jennifer Qvarforth? Att älska är inte lätt, men du var som en syster. Du var min bästavän. Vänner kommer och går med det sägs att bara dom äkta består? Finns det något inom dig som säger att jag fortfarande är allt för dig? Nej det tror jag inte, men jag hoppas att en dag såren kommer läkas och det kommer bli du och jag så som det faktiskt var menat att det skulle va..

2008-11-09 @ 14:01:15
Postat av: Jennifer

Mikaela, du är fortfarnade en stor del av mig. Och du skulle bara veta hur mycket jag saknar dig. Du är så underbar gumman, jag skratta som mest med dig. De var ju menat att det skulle vara du och jag? Jag vill att allt bara ska bli som förut, kan vi inte försöka igen? :/

2008-11-09 @ 16:55:39
URL: http://julifer.blogg.se/
Postat av: Din F.D Bästavän Mikaela Pahlman

Vår humor är sämst men so what? Det betydde mycket för mig, och det gör det fortfarande. Jag vill inte att allt ska bli som förut, men jag vill få tillbaka dig. Vår tid, våra stunder och våra dagar. Dom var otroligt underbara, Vår tid har inte passerat den har knappt börjat..

2008-11-09 @ 20:46:32
Postat av: jennifer

Ja, jag tror att de kan bli så om vi båda bara vill så pass mycket. jag är bered att kämpa.

2008-11-09 @ 20:49:57
URL: http://julifer.blogg.se/
Postat av: vicky

hej. jag har letat efter den låten nu i flera timmar haha. jag undrar om du har låt koden eller något:)?

2008-11-16 @ 00:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0