Visst är det svårt att komma på rubriker?

Ja har alltid så svårt att komma på rubriker. Jag stör mig verkligen på det. För folk säger att det ska låta lockande? Men jag tycker iallafall de är svårt, haha! Förlåt att jag inte bloggat mycket alls under helgen, men jag har inte hunnit. Har gjort massa andra saker. Igår var jag ju hos Miranda och någa andra. Vi hade jättemysigt och tp kolla fil hel kvällen. Hahah, bara massa skräckisar också :) Idag ska jag träffa Albin. Eller han ska komma hem till mig, kulkul :) Vet inte vad vi ska göra antagligen bara chilla galet. Sen får vi se, kommer nog hinna med att uppdater bloggen en gång till innan jag åker och träffar Albin. Hade ni en kul kväll igår de? Mycket röj? Kramar eran Jennfier

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa du :O

2008-11-01 @ 15:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0