Den tjugoandra

Hejsan, sötnosar! Hur mår ni?

Jag mår toppen verkligen. Idag gjorde jag biologi provet ju, och det gick helt okej faktiskt. Jag ska inte säga att jag tror att de kommer bli ett VG eller något för då blir de G, jag är sån människa. Men de kändes bra kan jag säga iallfall. Och nu är alla prov klara för denhära veckan, så nu är det bara att luta sig tillbaka och vänta på lovet. Tänk att det är lov om 3 dagar. Guuuud va skönt, orkar inte mer skola just nu. Så jag behöver verkligen lov. Förra tiden vid dehära året var jag i London med Iselin. De var verkligen minnen för livet, minnen man lever på ett tah framöver. Men dehär lovet händer det inget speciellt eller vad jag vet iallfall. Jag ska mest vara hemma, mycket med bästevän tror jag och kanske några fester eller något, jag har inte bestämt något än, men det händer ju alltid något kul när man är med julia satt.. =)


Bara för att jag älskar Julia mer än er ;)

Big love Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0