Fransk manikyr

Du ska ha moderna kläder, rätt hårfärg, sminka dig på ett visst sätt. Men hur ska naglarna se ut? Vissa vill ha dom långa, vissa vill ha dom korta, självklart det är upp till var och en vad man vill ha. Men jag föredrar lagom långa, dom ska inte va alldeless för långa då tycker jag nästan det blir äckligt om jag ska vara ärlig. Och färgen då, vad ska naglarna ha för färg? Det finns så otroligt fina färger vissa lite udda och vissa helt naturliga. Det jag gillar mest är franskmanikyr, jag tycker det är riktigt fint faktiskt. Det är lagom mycket också, för er som kanske inte vet vad det är ,det är när man målar en vit rand längst ut på nageln (bild kommer här nedanför). Det är ganska svårt att göra på sig själv, men efter några gånger kan du det. Det ända du behöver är egentligen vittnagelack och om du vill ha det lite glansigt kan du bara ta ett genomskinligt över. Otroligt fint, värt att prova!

(inte mina naglar)

/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0