Kollar gamla godingar

Hahah, jag hittade denhär video också. Guuuuud va gammal den är! Det var min och Julias allra första videoblogg. Visst var vi proffsiga? ;) Nej men jag tror att det var den här man inte hör så mycket utav. Tyvärr har jag inte ljud på min dator så jag kan inte höra om det var den. Men jag tror vi prata om några killar vi var på fest hos eller något likande. Nämen, nu ska jag gå och göra mig iordning har bara slappat hela dagen. Jag ska träffa Josefin snart, kulkul :) Ska sova hos henne också! Vi får se vad vi hittar på!? Tror vi kommer vara ute, juste sen skulle vi kolla på high school musical 3 också.. heheh. Vad vi tycker ju de är bra, låt oss :) Nu ska jag som sagt gå och sminka mig mm skriver senare. Kyssar Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0