Adrenalinspruta

Hej hopp!
Idag har jag vart i skolan och vi hade spanskalektion. Sen hade jag ph-samtal och vi höjde upp mina betyg i engelska, svenska och spanska så nu ska jag satsa på MVG istället. Undra hur det kommer gå.  Efter skolan åkte jag till läkaren för att ta mina allergisprutor. Nu hade dom höjt dosen dubbelt så mycket. Efter cirka en kvart såg jag att min hand var alldeless röd med massa utslag och det kliade jätte mycket. Så jag sa det till Martin som läkaren heter så han sa direkt: "dra ner byxorna så ska du få en spruta i låret". Så jag fick en adrenalinspruta i låret och var tvungen att stanna där längre. Men sen gick det ju över. Så nu sitter jag här hemma och har pluggat ganska mycket nu men ska plugga lite mer sen efter middagen. Idag ska vi äta tacos, gott eller hur? Ha det bäst våra kära bloggläsare!

Tröjan- Adidas
Linne- BikBok


Big love Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0