Äkta vänskap!

Julia, jag älskar dig verklig oerhört mycket gmn. gud va många minnen vi har tillsammans. ung 08 när vi vart på ditt land, ja eller när vi träffades för första gången sen vi typ inte hade vart med varandra på flera år. För vi har ju vart bästisar innan. Men jag kommer ihåg den där första gången i mars. Båda stog där, sa typ inte ett ord till varandra, as mycket smink för vi var typ fortfarande lite fjortisar då. Det var när tuva fyllde år när du, jag och några andra skulle gratta henne, vi hade bestämt att överraska henne, så tuvas mamma lurade ut tuva till någon godiskiosk medans vi gick upp i lägenheten och förberäde värsta överraskningskallaset, så när tuva kom hem blev hon typ skitglad :) aja, vet inte varför jag överhuvud taget snöade in på det, nu var det ju mer du&jag som jag pratde om. Men det var ju bland våra första minnen tillsammans, men tiden bara flöt på och vips så var vi bästavänner. Du är den idag som jag har mest förtroende till, jag litar på dig till tusen verkligen.. hoppas du förstår att du kan göra detsamma. Nu säger jag inte bara dethär för att ja jag vet inte vad, men det är så många som bara säger saker som inte lovar det. Jag finns alltid här för dig, varesig dag eller natt. Det är bara att ringa eller komma över, för jag vill verkligen finnas hära för dig stumpan. Du är hela mitt liv, jag kan inte ens tänka mig ett liv utan dig, det är liksom som ett liv utan glädje? Och vadfanär det för jävla liv. Det är med dig jag är riktikgt lycklig påriktigt. Juste, jag kommer ihåg när vi var små och spelade i samma fotbollslag årsta aik. Då vi var bästisar ett tag då var du jenkan och jag julle, haha jag minns verkligen det och på nerjoggingarna sprang vi efter alla och pratade om typ allt. Men sen hände det något, vi tappade kontaken helt, jag började umgås med andra i laget och du slutade helt med fotboll! Om jag ska vara riktigt ärlig trodde jag aldrig att det skulle bli du igen, men så kom den där dagen i mars, när jag fick träffa dig igen. Det var inte riktigt förrens då jag insåg vad som fattades i mitt liv.. min bästavän. Och sen någon månad efter hade jag dig igen som bästavän, helt otroligt! Du fattar inte hur glad jag är att vi tog upp kontakten igen lilla gumman. Och denhära gången lovar jag att jag inte ska släppa dig hand. hand i hand livet ut? jag skiter i hur mycket du hatar mig eller aldrig mer vill se mig, jag kommer ändå aldrig släppa din hand. För du betyder för mycket för mig. Och att bara slänga bort våran vänskap skulle verkligen vara dumt gjort. För vi har något som få faktiskt har idag och det är äkta vänskap!! orden jag älskar dig mest har blivit så överskattat idag, folk går runt och säger det till var och än.. och man baah suck, måste folk vara så jävla falska nuför tiden? Men det är inget man kan göra åt.. man ska sköta sitt och skita i andra inte sant? Men när jag säger att jag älskar dig mest så menar jag det verkligen. det kommer från djupet av mitt hjärta. Du är allt, du är min värld. Du är värld allt i mina ögon! Du är värd allt livet kan ge. Skulle inte vara något om jag inte hade dig vid min sida. Du är allt för mig inte minst min bästavän, haha jag kommer ihåg när du typ besättade igår om ditt landställe och om att vi hade blivit kallade 08 och massa andra saker. Så kul att dom inte har något annat att tänka på än det bästa som finns.. (oss)!? hehe. Eller sommaren 08, den var helt jävla fantastisk med dig gumman, asså inte för att vi var så mycket i början och i mitten av sommaren eftersom att båda hade andra saker att göra, men den sista veckan på sommarlovet, fyfan asså. Den slog allt. Att bara få vara med dig, men också alla dagar på ung08. Minnen för livet som aldrig sudas ut. Tider går men minnen består, det stämmer så jävla väl. Vi har gått igenom så jävla mycket tillsammans, men ändå inte tröttnat på varandra, eller jag har inte tröttnat på dig iallafall. Men som till ett exempel  glädje, lycka, svek, hat ja verkligen allt. och du har liksom blivit som en syster för mig eller vad man ska säga, det är du som alltid finns där för mig. Och jag lovar dig, den dagen du inte orkar mer, då ska jag kämpa för två. Dig&mig! För som jag tidigare sagt jag är inget utan dig gumman. Min kärlek går inte ens att beskriva till dig, jag skulle inte ens kunna försöka. Får då skulle det ta upp en jävla massa sidor, men jag älskar dig verkligen! Du är ljuset i min dag. Jennifer Qvarforth <3 Julia Strömberg. Från 5 mars livet ut inte sant? Vi har ju till och med bestämt att vi ska sitta där på ålderdomshemmet tillsammans och kolla igenom alla bilder vi tagit och bara skratta. Hahah, det kommer vara tider det. Jag kommer ihåg den där listan vi gjorde, saker som vi skulle göra i sommar, bla typ gå runt i stan utan skor och bada i fontänen vid plattan. Tyvärr blev det inget av för vi han inte. Men nästa sommar då får vi se upp asså! Eller kommer du ihåg när vi satt på bussen, där i tyresö (fråga mig inte vad vi gjorde dära) och vi typ "du ska iccke kalla mig din bryyyysh. Hahha så satt vi där och skrattade hela bussresan, och folk typ undrade om det var något allvarligt fel på oss?! Men det var verkligen kul, haha. Men nu ska jag försöka avrunda denhär pressen, Och du får ursäkta att det typ är en dålig text, är inte så bra på att skriva såhär lånaa saker. Men det jag har velat komma till hela tiden är, gumman, tvivla aldrig en sekund. Kommer alltid finnas hära för dig. För för mig betyder du mer än allt. Jag älskar dig mest!

Från Jennifer,

Fan vad jag älskar dig gumman. Du är hela mitt liv.

Big love Julia


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jättefin blogg:)

2008-09-23 @ 19:18:14
URL: http://crazygirlhanna.blogg.se/
Postat av: jennifer&julia

Tack! :)

2008-09-23 @ 19:51:48
URL: http://julifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0