Alltid lika svårt.

Godmorgon!
Just nu sitter jag i soffan och pluggar lite. Ska skriva dikter i svenskan och jag tycker verkligen det är svårt, måste ju tänka på att det är betyg nu och allt. Idag har vi studiedag men jag är sjuk så skulle ändå inte gått till skolan. Vad händer idag? Jo jag ska nog börja städa mitt rum, det ser förjävligt ut rent ut sagt. Vill egentligen inte visa hur det ser ut men ni ska få se bilder sen. Mamma sa ju att vi skulle storstäda i helgen men vem vill göra det liksom? Helger är ju till för att umgås med kompisar, har jag inte rätt? Just därför tänkte jag börja lite idag så jag slipper göra allt i helgen. Ikväll får vi se om jag ska dansa. Har ju bara varit på en lektion, så känns som jag måste gå den här gången men är man sjuk är man ju. Men hoppas det blir bättre! Nej, nu ska jag ta och börja städa. Men vi hörs sen. Ha det kanon bra. Chiao!

Big love Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0