Dansar genom livet

Hej!
Nu sitter jag här igen, har pluggat men behöver plugga mer. Har ju spanskaförhör i morgon, inte alls kul. Eftersom jag inte alls gillar min spanskalärare, men aja. Vad ska man göra åt saken. Jag har nyss ätit lite för ska ju snart iväg till dansen. Äntligen har dansen börjat igen, dansen får verkligen mig att på glatthumör. Och alla underbara människor man träffar som går i samma grupp. För er som inte viste så dansar jag show hiphop och jazzfunk. Ni kanske inte alls vet vad det är men det är riktigt kul iallafall. Eftersom det är en ny termin innebär det en ny grupp med massa nya vänner. Och jag har ju inte fått dansa något nu efter operationen så äntligen får jag börja med det igen. Jävligt skönt rent ut sagt! Men aja, nu måste jag gå. Hörs nog senare ikväll!

Dans är inget man gör,
Dans är något man är.


Big love Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0