Förlåt

Tjingeling!
Äntligen sitter jag här och bloggar igen. Jag har pluggat hela dagen, shitt det är verkligen tråkigt. Men man får försöka göra roligt av det tråkiga eller hur? Därför har jag på hög musik och då blir det genast mycket roligare. Jag skulle egentligen träffat bästevän idag. Men som hon sa "Dissade" jag henne. Men jag är verkligen tvungen att plugga. Vi har ett jättestort prov på fredag och man måste läsa massa häften. Och jag vet att om jag är med Jennfier kommer jag ändå inte kunna plugga, för när vi är tillsammans vill vi ha kul. Inte bara sitta med några tråkiga läxor. Men i helgen då får ni se upp, för då ska vi träffas igen ;) hihi. Blir alltid roligast när vi är i farten. Juste, jag vill tacka Sandra som hjälpte mig med min spanska igår. Verkligen jättesnällt så nu är jag äntligen klar med det steget. Vet ni vad jag har kommit på? Att det är bara 8 skolveckor kvar i min skola, shitt asså vad tiden har gått fort. Aja, nu avrundar jag det här inlägget. Ha det bäst! Chiao!

Big love Julia


Kommentarer
Postat av: Klara

Jag har också ett äckligt prov fast i morgon. Så det är bara att börja plugga hela tiden.

Eran blogg är verkligen superbra. Hoppas inte att ni lägger ner den!

Fortsätt skriv, ni äger!:)

Kram

2008-09-24 @ 19:55:55
Postat av: Julia&Jennifer

Ja, det är ju ens framtid som hänger i ens händer. så vad gör man inte?

Åh, tack vad söt du är. Klara, du kan vara lugn, vi har inte nåååågon tanke på att lägga ner bloggen än så länge iallfall. Och ni kommer nog kunna läsa den ett bra tag framåt :)

Ha en kanon dag,

Kramar

2008-09-24 @ 20:00:10
URL: http://julifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0