Förlåt för dålig uppdatering!

Förlåt, nu har vi varit riktigt slarviga. Inte bloggat på ett tag. Men nu ska vi ta oss i kragarna och börja igen. Jag har haft väldigt mycket i skolan så har tyvärr inte hunnit. För även om jag älskar blogen kommer skolan faktiskt  i förhand. Idag var jag tvungen att vara hemma eftersom jag inte mår så bra just nu. Vill inte gå in på varför här i bloggen. Men aja, lite synd eftersom det är fredag idag och skulle nog träffat bästevän ikväll men det får bli i morgon istället. Idag måste jag bara ta det lugnt så det blir väl hemmakväll med mamma och pappa. Kommer säkert se på någon film. Men nu ska jag kila, vi hörs sen. Chiao!

Big love Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0