Förlåt för dålig uppdatering.

God kväll allihopa!
Väldigt sent inlägg idag, förlåt. Men när jag åkte hem från skolan var jag tvungen att plugga ganska mycket eftersom jag fick omprov på mitt musikprov och sen har jag spanska redovisning på tisdag så och sen åkte jag till Nacka och träffade Cristopher, Albert och Kevin. Så har faktiskt inte hunnit helt enkelt. Haha, men vi hade jättekul. Träffade en gubbe på busshållplatsen, en riktigt trevlig karl. Han hette Curt med C det var viktigt! Att han stavades med C. Hihi, han var 80 år men otroligt gullig. När jag skulle åka hem följde Cristopher och Albert med mig hela vägen hem, riktiga killar de ;). När jag väl var hemma åt jag middag med mamma och pappa och såg på sing a long medans. Riktig underhållning. I morgon ska jag städa, suuuck. Gud vad tråkigt men måste verkligen. Jag har inte så mycket nu eftersom jag städade det mesta i torsdags men har bokhyllan (som ser förjävlig ut) och damsuga kvar. Efter det var det tänkt att jag skulle träffa Bästevän men hon skulle vara på någon fest hos sin gammelmorfar tror jag det var. Så ska nog åka till Nacka igen och sen senare på kvällen träffa Fredrika. På söndag blir det bästevän som gäller!! Nej, nu ska jag se på film. Ha det bra, Chiao!

Förlåt, lite ego ibland.

Big love Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0