Förlåt förlåt förlåt

Hej alla kära läsare!
Förlåt för nu har jag varit slarvig. Inte hört av mig på någon dag och det är inte likt mig. Det var faktiskt Jennifer som fråga vad som hade hänt men jag har faktiskt inte haft tid. Men nu har jag det och jag har saknat er! Idag har jag varit inne i stan med min barndomsvän Elida och hennes kompisar Mikaela och Benjamin. Vi var och letade praoplats åt Elida och Mikaela och dom fick en i Sturegallerian. Grattis! Nu ska jag plugga lite och sen upp till Sara där Sara, Jennifer och Tuva(tror jag) väntar. Vi hade ju en middag i går, gud vad mysigt det var. Berättar om det snart i nästa inlägg. Ha det bra så länge. Chao!


Big love Julia

Kommentarer
Postat av: Jennifer&Julia

hahhahahhaha, vetdu vad vi gör nu? sitter och skrattar för att du är så jävla patetisk lilla gmn x'd

2008-09-15 @ 19:02:30
URL: http://julifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0