God morgon...

Sitter här och tänkte bara skriva något snabbt innan jag drar till skolan, vill ju verkligen passa på nu när jag kan! Idag är vår första lektionen idrott, tyvärr ska jag inte vara med. Men det är alltid kul att kolla, haha! Och ja för alla er som inte vet, jag har bytt skola! Senare idag, måste jag verkligen hem och plugga, uschusch! Sen ska jag och mamma åka och köpa recept till livmoderhalscanser sprutan. Skönt att jag kan ta den, var lite osäker för mina kompisar hade sagt lite saker. Men nu verkar det iallafall funka, börjar halv 9 så jag måste förja gå mot tuben nu. För mig är halv 9 sovmorgon, börjar typ 8 varje dag annars, så det är skönt. Men nu måste jag verkligen gå, chaoi!

Bild från sommaren 08, saknar redan asså!

Big love Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0