Godmorgon!

Godmorgon alla söta läsare!
Förlåt för att jag inte skrev igår var rätt upptagen, var typ ute efterskola till sent på kvällen och sen när jag skulle logga in på kvällen funkade det inte? Men aja huvudsaken är att det funkar nu ju! Just nu gör jag inte så mycket har en smula bråttom, måste gå hemifrån 8 och jag har inte ens sminkar mitt och borstat håret, så varför sitter jag här egentligen? Så det får bara bli ett kort inlägg nu! Idag ska jag direkt efterskolan hem till Felix. Vi får se vad vi hittar på, men jag ska skriva lite när jag kommer hem. Grattis till dagens namnsdagsbarn Anita&Annette

Bild på Felix, hihi. Inte för att man ser ett skit (min mobil har sämsta kamerna)! Jag älskar dig felix!


Big love Jennifer

Kommentarer
Postat av: Helén

Inte det allra lättaste att få bra bild me mobben

Men men De e väl en del av charmen ??

2008-09-09 @ 11:01:16
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Julia&Jennifer

Ja, det har du rätt i Helén.

Ha en bra dag!

2008-09-09 @ 15:37:13
URL: http://julifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0