Godmorgon!

Godmorgon alla sötnosar!
Vet inte riktigt vad jag gör uppe såhär tidigt.. Men det blev en tidig kväll igår, var ute ett tag sen gick jag typ hem och la mig direkt, så det förklarar ju saken! Min lördag var väl sådär, men det är ju alltid kul att träffa Felix så jag ska inte gnälla! Men jag slår vad att söndagen kommer bli bättre. Först ska jag typ slappa ett tag sen ska jag med mamma och mormor på en rundvisning på stockholms tak. Lite häftigt va? Man får se stockholm från en annan vinken! Självklart kommer jag ta foton och lägga ut i bloggen, om det är något sevärt vill säga. Sen ska jag hem till bästavännen och fira henne men två andra kompisar med en middag. Eftersom att Julia fyllde år i fredags! Hoppas alla har grattat henne nu? Där kommer det också tas en del bilder. Vi har fått många önskningar om att videoblogga, så vi ska se om vi hinner det! Så det kanske kommer en videoblogg lite senare idag, kul va?
 Grattis till dagens namnsdags barn Ida

Bilder på mig och lillasyster när vi var små. Älskar dig Stina!


Big love Jennifer

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaaa videoblogga snölla!?

2008-09-14 @ 09:56:23
Postat av: Josefin

Du är inte ensam om attt vara uppe tidigt iallfall!

Ni bådag har otroligt fint hår, vad änvänder ni för schmpo och balsam och sånt för att få det så fint!



Mvh J

2008-09-14 @ 09:59:24
URL: http://shadyblonde.blogg.se/
Postat av: Jennifer&julia

anonym, hahaha visst ;)



Josefin, vi kan skriva om det i ett inlägg snart någon gång :)

2008-09-14 @ 18:24:05
URL: http://julifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0