Grattis fasters ögonsten

Idag fyller mitt lilla brorsbarn 2 år! Grattis så jättemycket Tindra-Li. Faster älskar dig verkligen. Tiden går verkligen så otroligt fort, jag glömmer aldrig första gången jag såg dig du va så liten och jag trodde verkligen du skulle skrika när jag höll i dig. Men nej, jag fick hålla dig riktigt länge och mycket. Du tillochmed somnade i min famn, lillagumman du ska veta att jag blir verkligen glad när jag ser dig. Och första gången jag hörde att du sa mitt namn vek sig knäna, det var så underbart. Aja, vet inte vad jag ska skriva mer än att du ska veta att faster älskar dig otroligt mycket och om det är något när du blir äldre så säg bara till, jag kommer alltid finnas här för dig. Tindra-Li Häggström, du är fasters ögonsten!



Big love Julia

Kommentarer
Postat av: markus

sötunge (AAA)

2008-09-12 @ 17:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0