Hemma igen.

Nu är jag hemma igen från skoldagen och Felix. I skolan idag gjorde vi inte mycket alls! Eller inte jag iallafall.. känns så himmla onödig sista veckan asså. Liksom vad ska jag göra, läxerna till nästa vecka är de bara att glömma. Men jag kan ju alltid plugga till mitt prov i NO på fredag.. suck jag har prov i hela kemidelen i 8;ans hösttermin (jag fick liksom veta det idag!!!), men det ska nog lösa sig, så jag kan inte sitta här sålänge, skolan går ju alltid före! Efter skolan åkte hem till älsklings Felix. Vi gjorde inte så mycket, myste lite och kolla på tv. Nej nu ska jag gå och ta något att äta, glömmer alltid bort de. Skärpning på mig! Hoppas ni haft en kanondag. Här kommer lite bilder från idag ;P

1) Ego jag vet..
2) Felix och jag
3) Isse, Tuva och Sara!
4) Iselin sötnos
5) eeeh jaa ;P


Big love Jennifer

Kommentarer
Postat av: Anonym

söta ni är tsm

2008-09-10 @ 09:48:00
URL: http://mascara.blogg.se/
Postat av: jennifer&julia

tack

2008-09-10 @ 10:22:35
URL: http://julifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0