Högre nivå

Hej allihopa!
Nu har jag kommit hem. Jag har varit inne i stan och träffad Elliot. Det var riktigt kul eftersom det är så otroligt längesen vi träffades sist. Men vi gjorde inte speciellt mycket pratade mest. Idag iskolan hade vi brandövning, gud vad kul det var att se alla sexor som verkligen blev panikslagna fast alla viste att det bara skulle vara en övning. Haha, nejmen vad taskig jag känner mig nu. Förlåt dom var jättesöta. hihi. Ikväll ska jag dansa, igen. Fast den här gången ska jag testa en grupp på en högre nivå. Sen när jag kommer hem ska mamma och pappa gratta mig, eller jag ska få presenterna idag eftersom jag inte vill gå upp typ halvsex i morgon bara för att bli grattad. Jag fyller ju år morgon! Aja, avrundar det här inlägget nu. Men vi hörs!


Big love Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0