Hos morfar dåra

Hej kära läsare!
Nu sitter jag hos morfar och bloggar hemifrån han. Han har typ en ganska stor mac, och är det bara jag som inte kan mac ett dugg? Hahah, jag sitter här och får pröva mig fram. Idag har jag och Julia var hemma hos Julias farmor och umgåts lite, trevligtrevligt! Jag tror Julia kommer skriva mer om det sen och ladda upp bilder. Annars har jag inte gjort mycket alls.. söndagen bara rusar iväg. Ha bara hunnit sitta här hos morfar och pluggat. För er som undrar varför jag är hos min morfar är för att vår dato hemma konstigt så det är inget ljud på den datan, men det r de deffenitivt hära! Nej men jag var tvungen att komma hemifrån pallade inte vara hemma, sen är det ju alltid trevligt att hälsa på kära morfar :) Nu ska jag gå och fortsätta med mitt pluggande. Och ni får ursäkta inget bloggande idag men det har inte blivit någon bloggdag. Chiao!

Big love Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0