I'm back!

Nu är jag tillbaka igen, har inte datorförbund längre.. skönt!! Tänker inte gå in på detalj varför jag hade datorförbud, det får ni grubbla på sjävla?! Idag har jag inte gjort mycket alls, vart i skolan sen åkte jag hem till Julia och plugga. Som Julia redan har berättat om i inlägget längre ner. Sen åkte jag typ hem och pluggade. Hahah, jag låter som värsta pluggisen? Nej men usch kanske ska lungna mig lite nu. Nu ska jag sätta mig framför tv tror jag och se om det finns något att kolla på. Hoppas er dag vart kanon, min har vart rätt hyfsad iallafall, är inte försyld längre, som är otroligt skönt! Här kommer bilder från igår haha jag och Julia bara älskade denna stiliga man, vad tycks?

Jadu, jag och "the man!!"

Ja och julia och mannen dårå. Asså ursäka man jag ver tvungen att täcka över våra ansikten ;P

Big love Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0