Jag är lättad..

Som jag sa så skulle jag ha ett prov på kemi imorgon som är grundande till mina betyg. Och jag kan inte säga att jag kunde speciellt mycket utav det så jag blev så lättad idag när min No-lärare sa att jag kunde komma tillbaka till skolan på onsdag och göra det! Det fyltes en sten från magen eller vad man säger.. Idag var det en helt vanlig skoldag, alla dom där vanliga ämnena, juste sen hade vi idrott idag och vi orienterade. Hehe, det är skitkul! Även fast jag inte var så konsentrerade, hade andra saker för mig som lockade med. ;P Hoppas er dag har varit bra, min har iallafall vart helt okej.. Grattis till dagens namnsdagsbarn Dagny&Helny!

haha omg kolla mina ögon, tänk om dom ändå såg ut sådära..
omgjord: by Jennifer


Big love Jennifer

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg, ögonen!!! :O

2008-09-12 @ 16:59:42
Postat av: Sofie

var har du gjort om dom? photoshop eller?! :) <3

2008-09-12 @ 17:00:17
Postat av: jennifer&julia

nej på taaz.com :) <3

2008-09-12 @ 17:14:50
URL: http://julifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0