Lite skrivande

Jag har inte tid att skriva så mycket nu för tiden, har så mycket plugg. Speciellt denhära veckan, ska kunna ett helt stencil häfte tills på fredag och jag har bara hunnit kolla igenom det ett få antal gånger, så just nu är det skolan jag sätter kruttet på, som ni kanske förstår, men jag ska försöka skriva så mycket som möjligt när jag får tid (som det alltid är ont om?!) Aja, så jag tänkte klämma in ett inlägg nu. Jag har nyss ätit middag och så. Ska sätta mig framför tv snart och plugga.. vad finns det mer att säga, jo juste, skulle egentligen vart med Felix idag, och så kunde inte jag. Så nu är det väl sådär mellan oss.. men det löser dig säkert. Nog pratat om det. Men eftersom att vi inte kanske kommer ha tid att skriva allt för mycket så får ni kolla in andra bloggar mendans, så medelar vi när vi sätter ingång på riktigt igen! Grattis till dagens namnsdagsbarn Alfhild&Alva

Jag älskar dig mer än allt Julia strömberg!


Big love Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0