Med dig mår jag bäst

Hejhopp!
Nu sitter jag här och bloggar igen, förlåt för dålig uppdatering men har faktiskt inte hunnit. Det är så mycket med skolan och så nu. Idag hade jag omprovet i musik. Och gud vad bra det gick, rätt på allt. Fatikskt stolt. I morgon har jag spanska redovisning, hoppas det kommer gå bra. Lite orolig hur det blir med glosförhöret men det kommer säkert gå. Idag efter skolan var jag först med Rosalinda och Sebbe, fast var tvungen att åka hem och plugga. När jag hade pluggat ett tag kom bästevän på besök så vi pluggade tillsammans. Gíck väl sisådär eftersom vi inte är speciellt serisösa hela tiden. Men när hon hade gått fick jag lugn och ro och då kunde jag plugga. Nu säger jag inte att jag tycker det är jobbigt och va med Jennifer för det är helt fel. När jag är med henne mår jag bäst!  Men aja, nu ska jag nog avrunda det här inlägget. HA det bra, Chiao!

Big love Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0