Middagen den 14/9

Här kommer bilderna vi tog igår på middagen. Det började med att dom kom hem till mig och vi pratade. Lite senare gick vi och åt på restaurangen ganska nära oss. Shitt tjejer vad mysigt va hade, förlåt att jag kanske var lite deppig men det hade hänt lite saker men ni gjorde mig glad. Jag älskar er, och det vill jag att ni ska veta. Ni gör min vardag. (Klicka på bilderna för att förstora dom)


Vem hade kletat bajs på bilen? hahah, Om ni undrar vad som händer på dom två sista bilderna är det gråtkalaset som började. Jennfier har ju bytt skola nu och Sara, Tuva och Jennifer gick i samma klass så dom började gråta men ändå skratta samtidigt. Förlåt bästevän men var tvungen att lägga in den bilden.


Big love Julia

Kommentarer
Postat av: Olivia

snälla , lägg ner denna blogg. Ni är urkassa och har inget intressant att skriva om.

2008-09-15 @ 19:01:19
Postat av: tussaan@

Olivia, om du inte tycker om deras blogg behöver du väl inte gå in och kolla på den? Det är ju liksom inte "ett måste att du ska gå in på deras blogg annars hamnar du i fängelset". Låt dem skriva om de vill, låt de skriva om vad de vill. Du har ingenting med saken att göra.



Jag tycker ni är jätte bra och är nästan inne på er blogg varje dag. Däremot tänker jag fråga om ni var tvungna att lägga ut bilden på mig? :P Jag ser ju hemsk ut! :) Och dessutom ser jag tjock ut på första bilden. :S

Älskar er <3

2008-09-20 @ 19:12:48
URL: http://tussaan.blogg.se/
Postat av: Julia&Jennifer

nejdå tuva, alltid lika fin ju :)

Vi älskar dig också,<33333333

2008-09-21 @ 15:57:43
URL: http://julifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0