Någon som gillar spanska?

Hej våra söta läsare!
Hur är det med er? Med mig är det väl sisådär. Ni vet spanska redovisningen jag prata om, det gick väl inte som väntat. Hon sa att jag var osäker på vissa glosor och att jag skulle öva mer på verb. Någon som kan hjälpa mig med hur man böjer verbet  "jugar" ? Säg gärna till. Idag efter skolan åkte jag hem direkt och ringde till min praoplats. 8orna i min skola ju praoa nästa vecka. Så därför var jag tvingen att ringa och kolla med dom nu eftersom man måste skriva något papper. Aja, när jag hade fått tag på dom så åkte jag hem till Erik. Vi kunde tyvärr inte vara så länge för jag ska ju dansa ikväll. Men nu måste jag kila, måste bara få visa en text som min kära Bästevän skrev till mig. Såg den på pea, och seriöst. Jag fälde tårar. Älskar dig så jävla mycket gumman. Du är det absolut bästa som hänt mig. Du får mig vilja gå upp varje dag. Du är bääääst!!
Ciao!

Big love Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0